Tražili ste katalog: marke proizvoda
1
Vrednovanje marke : od tržišne vrijednosti marke temeljene na potrošaču do financijskog vrednovanja / Dolly Predovic ; predgovor Maurizia Dallocchia ; [prevoditeljica Gorana Rajčić]
Predovic, Dolly  
Zagreb : Mate [etc.], 2007
Knjiga Knjiga
3
Brendovi : marke u suvremenom svijetu / Wally Olins ; prevela Marina Zubak Pivarski ; stručna redakcija i pogovor Tihomir Vranešević
Olins, Wally  
Zagreb : Golden marketing - Tehnička knjiga, 2008
Knjiga Knjiga
4
e izvori
6
Profitabilno brendiranje : kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda / Nick Wreden ; s engleskoga prevela Alma Keser-Brozović
Wreden, Nick  
Zagreb : V.B.Z., 2010
Knjiga Knjiga
8
4-D branding : razbijanje korporacijskog koda mrežne ekonomije / Thomas Gad ; [prevela Marta Zebić]
Gad, Thomas  
Zagreb : Differo, 2005
Knjiga Knjiga
20
Superbrands : an insight into Croatia's strongest brands / [managing editors Borut Zemljič, Bojan Zemljič ; translation Iva Bezinović ... et al.]
London : Superbrands, [2007?- ]. __sv.
Knjiga Knjiga


Vol. 2 : . [2008?].Za posudbuZa posudbu
Katalog
  • O katalogu
  • Upute za korištenje
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica Primorsko-goranske županije
  • Skupni katalog sustava Zaki
Posebne zbirke
  • Zavičajna
  • Rara
  • Bibliotečna
  • Glazbena
  • Filmska
Knjige
  • Novo u knjižnicama
  • Najčitanije u posljednjih 30 dana
  • Najčitanije u posljednjih 365 dana
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica PGŽ
  • Skupni katalog sustava Zaki
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.