Profitabilno brendiranje : kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda / Nick Wreden ; s engleskoga prevela Alma Keser-Brozović
Autor Wreden, Nick
Ostali autori Keser Brozović, Alma [prevoditeljica]
Nakladnik Zagreb : V.B.Z., 2010
Materijalni opis 283 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz Biblioteka stručno popularna
Napomena Prijevod djela: Profit brand.
Str. 9-10: Predgovor hrvatskom izdanju / Domagoj Račić.
Bibliografija: str. [269]-274.
Kazalo.
Predmetna odrednica marke proizvoda - strategije
marke proizvoda - upravljanje
Klasifikacijska oznaka 658.626 Roba s trgovačkom markom ("brandom")
659.1 Reklama, publicitet. Oglašavanje
Anotacija Autor pokazuje da u razvoju brenda i ostvarivanju profitabilnog brendiranja nema čarobnih formula, nego da treba ustrajno i sustavno slijediti načela dobrog poslovanja. Posebna pozornost usmjerena je na taktike poslovanja koje će trajno osiguravati priljev kupaca s namjerom ponovnog vraćanja uslugama koje tvrtke nude.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 978-953-304-019-6
Građa Knjigaknjiga

WREDEN, Nick
Profitabilno brendiranje : kako povećati profitabilnost, odgovornost i održivost imena proizvoda / Nick Wreden ; s engleskoga prevela Alma Keser-Brozović. - Zagreb : V.B.Z., 2010. - 283 str. : graf. prikazi ; 24 cm. - (Biblioteka stručno popularna)
Prijevod djela: Profit brand. - Str. 9-10: Predgovor hrvatskom izdanju / Domagoj Račić. - Bibliografija: str. [269]-274. - Kazalo.
ISBN 978-953-304-019-6


Katalog
  • O katalogu
  • Upute za korištenje
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica Primorsko-goranske županije
  • Skupni katalog sustava Zaki
Posebne zbirke
  • Zavičajna
  • Rara
  • Bibliotečna
  • Glazbena
  • Filmska
Knjige
  • Novo u knjižnicama
  • Najčitanije u posljednjih 30 dana
  • Najčitanije u posljednjih 365 dana
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica PGŽ
  • Skupni katalog sustava Zaki
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.