Izborne kampanje u Hrvatskoj : dvije studije o tri izborna nadmetanja / Dražen Lalić, Suzana Kunac
Autor Lalić, Dražen
Ostali autori Kunac, Suzana
Nakladnik Zagreb : Fakultet političkih znanosti , 2010
Materijalni opis 180 str. : ilustr. ; 24 cm
Nakladnički niz Biblioteka Politička misao. Hrvatska politologija ; 19
Napomena Bilješka o autorima: str. [161-163].
Bibliografija: str. 153-160.
Predmetna odrednica izborna kampanja - istraživanje - Hrvatska - 1995.
izborna kampanja - istraživanje - Hrvatska - 2003.
izborna kampanja - istraživanje - Hrvatska - 2007.
masovni mediji : izbori - istraživanje - Hrvatska
izborna kampanja - televizijsko oglašavanje - istraživanje - Hrvatska
Klasifikacijska oznaka 324(497.5) Izbori... u Hrvatskoj
329(497.5) Političke stranke i pokreti u Hrvatskoj
Anotacija Knjiga sadrži dva istraživanja stranačkih kampanji za parlamentarne izbore - prvo je za izbore 1995. i 2003. godine, drugo za 2007. godinu. Istraživanje se uglavnom odnosi na televizijsko oglašavanje, posebno TV spotove kao instrumente izborne kampanje. Ovo je prikaz prvog sustavnog istraživanja izbornih kampanja i prva publikacija te vrste kod nas.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 978-953-6457-55-7
Građa Knjigaknjiga
Katalog
  • O katalogu
  • Upute za korištenje
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica Primorsko-goranske županije
  • Skupni katalog sustava Zaki
Posebne zbirke
  • Zavičajna
  • Rara
  • Bibliotečna
  • Glazbena
  • Filmska
Knjige
  • Novo u knjižnicama
  • Najčitanije u posljednjih 30 dana
  • Najčitanije u posljednjih 365 dana
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica PGŽ
  • Skupni katalog sustava Zaki
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.
Impresum | Politika privatnosti