Mediji, od zavođenja do manipuliranja / Sead Alić
Autor
Alić, Sead
Nakladnik
Zagreb : AGM, 2009
Materijalni opis
262 str. ; 24 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Tragom struke
Napomena
Bibliografija: str. 245-261.
 
Summary.
Klasifikacijska oznaka
316.77 Društvena komunikacija. Sociologija komunikacije
 
659.3 Masovne komunikacije
Anotacija
Zbirka eseja o svrsi zavođenja, a autor taj pojam, osim u medijskom smislu, promatra i u književnosti, filozofiji, propagandi te religiji. Autor smatra da živimo u vrijeme medijskog totalitarizma, a usporedbom struktura propagande, religija, književnih pravaca, filozofijskih sustava i korporacijskih načela ukazuje se zastrašujuća činjenica o prikrivanju istine, manipuliranju informacijama, oblikovanju političke zbilje, pretvarane javnosti u masu te imperijalističkom porobljavanju trećega svijeta.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 978-953-174-352-5
Građa
Knjigaknjiga
Katalog
  • O katalogu
  • Upute za korištenje
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica Primorsko-goranske županije
  • Skupni katalog sustava Zaki
Posebne zbirke
  • Zavičajna
  • Rara
  • Bibliotečna
  • Glazbena
  • Filmska
Knjige
  • Novo u knjižnicama
  • Najčitanije u posljednjih 30 dana
  • Najčitanije u posljednjih 365 dana
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica PGŽ
  • Skupni katalog sustava Zaki
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.