Kupologija : istine i laži o tome zašto kupujemo / Martin Lindstrom ; [prijevod Tomislav Marić]
Kupologija : istine i laži o tome zašto kupujemo / Martin Lindstrom ; [prijevod Tomislav Marić]
Autor Lindstroem, Martin
Ostali autori Marić, Tomislav, prevoditelj [prevoditelj]
Nakladnik Zagreb : Profil knjiga, 2012
Materijalni opis 190 str., [i.e.] 191 str. ; 24 cm
Napomena Prijevod djela: Buyology - truth and lies about why we buy.
Bilješka o autoru: str. 191 [tvrdi uvez].
Meki uvez ima bilješku o piscu na omotu.
Bilješke: str. 183-187.
Bibliografija: str. 188-190.
Predmetna odrednica marke proizvoda - vrednovanje
marketing - psihološko gledište
ponašanje potrošača - psihološko gledište
ponašanje potrošača - neuroznanstveno gledište
Klasifikacijska oznaka 658.8 Marketing. Prodaja. Prodavanje. Distribucija, raspačavanje
159.94 Izvršne funkcije
Anotacija Autor, priznati svjetski stručnjak za brendiranje, polazi od činjenice da tradicionalne istraživačke metode, kao što su ispitivanje tržišta i fokusne skupine, nisu dorasle zadatku pronalaženja odgovora na pitanje što potrošači stvarno misle, prvenstveno zato što su ljudi tek djelomično racionalna bića, često očitujući ponašanje za koje nemaju logično ili jasno objašnjenje, te je zato proveo trogodišnje neuromarketinško istraživanje u kojem je sudjelovalo više od dvije tisuće ispitanika širom svijeta. Saževši neka od najvažnijih otkrića tog istraživanja, autor, između ostalog, tvrdi da je 90 posto našeg potrošačkog ponašanja nesvjesno, da prikriveno oglašavanje nije učinkovito ako brend nema integralnu ulogu u samoj radnji programa, da miris i zvuk imaju veći učinak od bilo kojeg logotipa, da je subliminalno oglašavanje vrlo učinkovito, da praznovjerja i rituali imaju veliki utjecaj na naše potrošačko ponašanje, da je naš mozak programiran brendovima pripisivati gotovo božanska obilježja, a posljedica toga je stvaranje bezuvjetne odanosti brendovima, te da seks baš i nije učinkovit u oglašavanju, ako istodobno ne izaziva i kontroverze.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 978-953-313-137-5 (tvrdi uvez)
ISBN 978-953-313-136-8 (meki uvez)
Građa Knjigaknjiga

LINDSTROEM, Martin
Kupologija : istine i laži o tome zašto kupujemo / Martin Lindstrom ; [prijevod Tomislav Marić]. - Zagreb : Profil knjiga, 2012. - 190 str., [i.e.] 191 str. ; 24 cm
Prijevod djela: Buyology - truth and lies about why we buy. - Bilješka o autoru: str. 191 [tvrdi uvez]. - Meki uvez ima bilješku o piscu na omotu. - Bilješke: str. 183-187. - Bibliografija: str. 188-190.
ISBN 978-953-313-137-5 (tvrdi uvez). - 978-953-313-136-8 (meki uvez)


Katalog
  • O katalogu
  • Upute za korištenje
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica Primorsko-goranske županije
  • Skupni katalog sustava Zaki
Posebne zbirke
  • Zavičajna
  • Rara
  • Bibliotečna
  • Glazbena
  • Filmska
Knjige
  • Novo u knjižnicama
  • Najčitanije u posljednjih 30 dana
  • Najčitanije u posljednjih 365 dana
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica PGŽ
  • Skupni katalog sustava Zaki
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.