Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant / W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant / W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Autor Kim, W. Chan
Ostali autori Mauborgne, Renée
Nakladnik Boston : Harvard Business School Press, 2005
Materijalni opis XV, 240 str. ; 24 cm
Napomena Bilješke o autorima: str. [239]-240.
Bibliografija: str. [223]-229.
Klasifikacijska oznaka 658.8=111 Marketng. Prodaja. Djela na engleskom jeziku
005.21 Strategije menadžmenta
Jezik engleski
Standardni broj ISBN 978-1-59139-619-2
Građa KnjigaKnjiga

KIM, W. Chan
Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant / W. Chan Kim, Renée Mauborgne. - Boston : Harvard Business School Press, 2005. - XV, 240 str. ; 24 cm
Bilješke o autorima: str. [239]-240. - Bibliografija: str. [223]-229.
ISBN 978-1-59139-619-2


Katalog
  • O katalogu
  • Upute za korištenje
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica Primorsko-goranske županije
  • Skupni katalog sustava Zaki
Posebne zbirke
  • Zavičajna
  • Rara
  • Bibliotečna
  • Glazbena
  • Filmska
Knjige
  • Novo u knjižnicama
  • Najčitanije u posljednjih 30 dana
  • Najčitanije u posljednjih 365 dana
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica PGŽ
  • Skupni katalog sustava Zaki
Zaštićeno autorskim pravom ©1999-2018. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.