Marketinška komunikacija / Tanja Kesić
Autor Kesić, Tanja
Nakladnik Zagreb : Mate, 1997
Materijalni opis XI, 354 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz Biblioteka Gospodarska misao
Predmetna odrednica marketinška komunikacija
oglašavanje
osobna prodaja
promocija
odnosi s javnošću
teorija komunikacije
Klasifikacijska oznaka 007 Djelatnosti i organizacija. Teorija komunikacija i kontrole općenito (kibernetika). Human engineering
339 Trgovina. Komercijalno poslovanje. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo
Anotacija "Marketinška komunikacija" Tanje Kesić knjiga je koja predstavlja jednu u nas relativno novu disciplinu. Autorica je obradila teoriju kominikacije, mjesto i ulogu komunikacije u marketingu te oblike, medije i instrumente marketinške komunikacije.
Jezik hrvatski
Standardni broj ISBN 953-6070-05-7
Građa Knjigaknjiga
Katalog
  • O katalogu
  • Upute za korištenje
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica Primorsko-goranske županije
  • Skupni katalog sustava Zaki
Posebne zbirke
  • Zavičajna
  • Rara
  • Bibliotečna
  • Glazbena
  • Filmska
Knjige
  • Novo u knjižnicama
  • Najčitanije u posljednjih 30 dana
  • Najčitanije u posljednjih 365 dana
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica PGŽ
  • Skupni katalog sustava Zaki
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2019. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.