Marketinška komunikacija / Tanja Kesić
Autor
Kesić, Tanja
Nakladnik
Zagreb : Mate, 1997
Materijalni opis
XI, 354 str. : graf. prikazi ; 24 cm
Nakladnički niz
Biblioteka Gospodarska misao
Predmetna odrednica
Klasifikacijska oznaka
007 Djelatnosti i organizacija. Teorija komunikacija i kontrole općenito (kibernetika). Human engineering
 
339 Trgovina. Komercijalno poslovanje. Međunarodni gospodarski odnosi. Svjetsko gospodarstvo
Anotacija
"Marketinška komunikacija" Tanje Kesić knjiga je koja predstavlja jednu u nas relativno novu disciplinu. Autorica je obradila teoriju kominikacije, mjesto i ulogu komunikacije u marketingu te oblike, medije i instrumente marketinške komunikacije.
Jezik
hrvatski
Standardni broj
ISBN 953-6070-05-7
Građa
Knjigaknjiga
Katalog
  • O katalogu
  • Upute za korištenje
  • Klasifikacijske oznake
  • Predmetni sustav
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica Primorsko-goranske županije
  • Skupni katalog sustava Zaki
Posebne zbirke
  • Zavičajna
  • Rara
  • Bibliotečna
  • Glazbena
  • Filmska
Knjige
  • Novo u knjižnicama
  • Najčitanije u posljednjih 30 dana
  • Najčitanije u posljednjih 365 dana
Izbor kataloga
  • Katalog GKR-a
  • Skupni katalog knjižnica PGŽ
  • Skupni katalog sustava Zaki
Zaštićeno autorskim pravom ©1999.-2020. Knjižnice grada Zagreba i VIVaInfo d.o.o. Sva prava pridržana.